`
1

话不投机半句多

最近是有点累 想累一累生意 ~ 有谁不希望生意量会增加?
很累的是 累到没有时间好好的兼顾网店的生意 很多货没好好的管理与更新·····

星期三夜晚 同事们为了我接到一单大生意而请我吃夜宵 ~
千里迢迢回家后 兴致勃勃地打开电脑为 MSN 换了个标题 --
" if u looking a good saving plan , pls contact me! "

同时也看到远方工作的他,MSN 最新的标题为 ~
" market already hit the bottom? sunshine will come? "

二话不说 马上 --
" early morning, tomolo! "
" or else i will bring you a sunny day, hehe ~ "
在聊了几句后 匆匆忙忙的下线 那一夜实在很累 爬上床呼噜噜的像死猪一样·····


今天,
He says (2:20 PM) : wei
Butter N Fly says (2:20 PM) : yes
He says (2:21 PM) : so business ah.. 那一夜 我的确想做他的生意!
Butter N Fly says (2:21 PM) : ?
He says (2:21 PM) : so busy ah?
Butter N Fly says (2:21 PM) : a bit la 刚从外头回来 又是雨天的心情·····
He says (2:22 PM) : haha not like last time anymore. hehe
Butter N Fly says (2:22 PM) : im always bz
He says (2:23 PM) : i know la
Butter N Fly says (2:24 PM) : free = no money
He says (2:26 PM) : got husband ok liao ma
Butter N Fly says (2:26 PM) : hahahaa 傻笑!最讨厌人家告诉我这句话!
Butter N Fly says (2:26 PM) : must got money for myself = is safety
He says (2:26 PM) : u are so reality girl
Butter N Fly says (2:27 PM) : of cos 我天生本来就是这样的!
Butter N Fly says (2:27 PM) : 他每月给我是天公地道
Butter N Fly says (2:28 PM) : 人不为己而天诛地灭
He says (2:30 PM) : lucky i'm not ur husband 吃不到葡萄说葡萄酸
He says (2:30 PM) : ahaha
Butter N Fly says (2:30 PM) : 我努力的为自己赚钱 有什么不对?
Butter N Fly says (2:31 PM) : and u dun hv the chance to be my husband
He says (2:32 PM) : haha surely i'm don;t have chance la
He says (2:32 PM) : just got chance to be ur friend nia

He says (2:32 PM) : u got that kind of mindset which is good for u
He says (2:36 PM) : wei why so pek cheh?

朋友,话不投机半句多!就这样我下了线 也把这遍贴上来!


有时候,遇上这种人 比谈生意来得更累·····
我不知道在这社会上 怎样才算是有本事的女人 或是 好女人?
难道····· 就是找到个好老男人来嫁?
而且·····
婚后就死命为了所谓好男人而牺牲付出才算是有本事的好女人、好老婆好太太?

那么·····
怎样才可以找到个好男人来嫁?
对我来说很简单 存款只要六位数目字以上 工钱要有五位数目字以上 有车有屋
又有至少两张白金卡在手 最好是独身子 还要每月定期给我家用 吃好穿好·····
再好不过是所有身家统统免供期付款 意识就是说一分不欠银行!

请恭喜我 我找到了!so 我就是世界上最有本事的好女人!谢谢上天的眷顾!
再恭喜我的同时 请不要怀有一颗不相信我的眼光和能力与本事·····

No comments:

`