`
1

加油!

很久没有好好的记下怀孕大小事 还有产检的记录····· ······
这一条路我真的好难走 我好想放弃 我好想放声大哭 我忍得好辛苦!



我不知道为什么我的大西瓜会变成这样!
我怕老人家说的 Pantang 所以我死命的都在忍 不说痒 不说痛 不抓 只有忍!
可是正常人总是会 忍无可忍 这四个字吧?

小虎啊小虎 不要让妈咪这样的痛苦好吗?
肚子、腰部、大腿····· 我忍!Anyway,不是过来者就不要多多话!

为自己而打气!我要加油!加油!加油!加油!加油!再······ 加油!

2 comments:

Anonymous said...

Hi ! I am your sillent reader, first time leave msg here, cz saw your big belly, poor you, why not you go consult your gynae to have some cream to apply, i had this b4 on my pregnancy, after apply cream felt more better, hope you will speedy recover !! takecare :)

alice

Yy - Mini Room said...

Hi Alice,
Welcome you to my blog!

Yeah...
After a week, i feel better now...
Thank you!

`